کد خبر: ۲۶۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
معاون‌کل وزیر بهداشت:
حریرچی پیرامون میزان کشندگی ویروس کرونای انگلیسی گفت: در کرونای معمولی دو هفته زمان نیاز بود تا بیشتر جامعه درگیر ویروس شود اما در کرونای جهش یافته این زمان خیلی کمتر است و مثل قبل دو هفته طول نمی‌کشد.کرونای انگلیسی می تواند در 24 ساعت جان بیمار را بگیرد.
ناطقان: ایرج حریرچی - معاون‌کل وزیر بهداشت در برنامه تیتر امشب شبکه خبر گفت: از سال گذشته تاکنون با وجود اعلام محدودیت‌ها ۲ تا ۳ درصد از میزان تحرکات جامعه کاهش یافته است. دو نوروز گذشته سفری انجام نشده و میزان تحرک خیلی از افراد جامعه کم بوده، اما در کل تغییری محسوسی وجود نداشته است، چون برخی ها به پروتکل‌ها پایبند نبوده اند.



حریرچی: یک پنجم فوتی‌های روزانه کشور ناشی از کرونا است - ایرنا


وی با بیان اینکه سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است، افزود: سفر به شهر‌های زرد در استان‌های مسافر پذیر (استان‌های شمالی، مشهد، اصفهان و شیراز) هم ممنوع است.
ایرج حریرچی گفت: مسافر پذیری در هتل‌های برخی شهرهای با وضع خوب کرونایی هم اگر مجوز داشته باشند با ۵۰ درصد ظرفیت امکانپذیر است.


معاون‌کل وزیر بهداشت افزود: در کرونای معمولی دو هفته زمان نیاز بود تا بیشتر جامعه درگیر ویروس شود اما در کرونای جهش یافته این زمان خیلی کمتر است و مثل قبل دو هفته طول نمی‌کشد.


حریرچی گفت: شیوع کرونا در خوزستان ما را نگران کرده است.
وی افزود: فعلاً برنامه ریزی جدی برای سفر‌های نوروزی نداشته باشید.
معاون‌کل وزیر بهداشت: وضعیت کشور به جز خوزستان کاهشی است، اما این وضعیت شکننده است.
برای سفر‌های نوروزی برنامه ریزی نکنیدبرای سفر‌های نوروزی برنامه ریزی نکنید
معاون‌کل وزیر بهداشت:  آبانماه موج سنگینی بیشتر مناطق کشور را فرا گرفت.

معاون‌کل وزیر بهداشت گفت: موارد سرپایی به علت افزایش تست‌ها بیشتر است. هفته‌های بعد از افزایش بستری، مرگ و میر ها بیشتر می شود. در روزهای اخیر اکثر شهرای ما زرد هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین