کد خبر: ۲۶۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
کاپیتان و سرمربی سابق استقلال تا ساعتی دیگر بعنوان سرمربی جدید این تیم معرفی می‌شود .
ناطقان:  پس از استعفا محمود فکری و پایان همکاری استقلال با کادرفنی سابق، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب سرمربی جدید مطرح شد و چند گزینه هم به میان آمد اما از همان ابتدا هم با توجه به شرایط فرهاد مجیدی و در اختیار نداشتن تیمی، شانس مجیدی نسبت به دیگر گزینه‌ها از جمله امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام بیشتر بود؛ در فاصله سه روز تا دیدار با فولاد، هنوز تصمیم نهایی برای انتخاب کادرفنی جدید انجام نشده است.

 فرارو | (عکس) فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد؟

اما شب گذشته اجماع مدیران استقلال برای انتخاب فرهاد مجیدی انجام شد و بنابرشنیده ها با آرایی بیشتر نسبت به رقبایی مثل الهامی و منصوریان  در هیئت مدیره اورد. با وجود حضور ساکت الهامی در باشگاه استقلال که هنوز علت آن مشخص نیست، به نظر می‌رسد در انتخاب مدیران استقلال تغییری وجود نیاید و فرهاد مجیدی نیز در ادامه لیگ بیستم، برای سومین‌بار تجربه سرمربیگری استقلال را به دست آورد؛ آن‌هم در شرایطی که آبی‌ها 6 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و مجیدی ماموریت ویژه‌ای خواهد داشت تا بتواند تیم کم‌تغییر فصل گذشته را دوباره بسازد و پیش برود.

 

با توجه به حضور سه تن از اعضای هیات‌مدیره و همچنین مدیرعامل استقلال در محل ساختمان باشگاه استقلال، به نظر می‌رسد مجیدی به باشگاه بیاید و بعید نیست که تمرین امروز آبی‌ها با حضور و معارفه سرمربی جدید انجام شود.


منبع:ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین