کد خبر: ۲۶۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تکلیف نهایی ۲ لایحه FATF در جلسات آینده در فروردین ۱۴۰۰ مشخص می‌شود.
ناطقان:  محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در نشست خبری گفت: فرصت‌ها و تهدیدهای دهه پنجم انقلاب با قبل متفاوت است و شبیه دهه اول انقلاب است از این رو فرصت‌ها و تهدیدها مهمی وجود دارد.


تکلیف FATF فروردین ۱۴۰۰ مشخص می‌شود/ مجمع همان نظر قبلی را دارد


وی تصریح کرد: در زمینه اقتصاد، امنیت، نفوذی‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها زیادی وجود دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با بیان اینکه سرمایه رسانه‌ای از فرصت‌های مهم ما است، اظهار داشت: هیچکدام از کشورهای همسایه فرصت رسانه‌ای مانند کشور ما را ندارند.

رضایی با بیان اینکه در این دهه، فرصت‌ها و تهدیدها مهمی پیش روی ما است، افزود: آیا با تفکر و مدیریت گذشته می‌توان این دهه را مدیریت کرد؛ برای اداره دهه پنجم انقلاب نیازمند تغییر اساسی هستیم و نمی‌توانیم دولت‌های گذشته را در آینده تکرار کنیم.

وی درخصوص بررسی FATF در مجمع تشخیص، گفت: برداشت من این است که نظر مجمع همچنان نظر قبلی است. با این حال باید منتظر جلسات آینده باشیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد:تکلیف نهایی ۲ لایحه FATF در جلسات آینده در فروردین ۱۴۰۰ مشخص می شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین