کد خبر: ۲۶۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افزایش موارد ابتلای کرونا در استان خبر داد و گفت: مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر به ۸۹۱ مورد رسیده است.
ناطقان: سعید کشمیری اظهار داشت: با توجه به افزایش موارد ابتلای به کرونا در استان بوشهر باید همه افراد نسبت به رعایت مسائل و دستورالعمل‌های بهداشتی تووجه خاصی داشته باشند.

وی خواستار پرهیز از سفر به استان‌های پرخطر برای کنترل همه‌گیری کرونا شد و ادامه داد: همه افراد باید از ماسک استفاده کرده و دورهمی‌ها به حداقل برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: طی شبانه روز اخیر ۲۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند و ۱۹ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۷۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۱۸ نفر تحت مراقبت ویژه بوده و هشت نفر به کمک دستگاه تنفس دارند.

کشمیری با اشاره به فوت یک بیمار جدید در استان بوشهر افزود: مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر به ۸۹۱ مورد رسیده است.

وی گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۴۲۳ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی شده است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین