کد خبر: ۲۶۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
مرکز روسی آشتی برای سوریه از حمله های مکرر تروریست‌ها به منطقه کاهش تنش در ادلب سوریه ظرف 24 ساعت گذشته خبر داد.
ناطقان:  به نقل از اسپوتنیک، دریادار «الکساندر کارپوف» معاون مرکز آشتی سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه روز پنج شنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که تروریست‌های وابسته به «جبهه النصره» ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بار منطقه کاهش تنش در ادلب سوریه را گلوله باران کردند.


تروریست‌ها ۲۴ بار ادلب سوریه را گلوله باران کردند


به گفته این مقام نظامی روسیه، تروریست‌ها مناطق ادلب، لاذقیه، حماء و حلب را به ترتیب ۱۲، ۸، ۳ و ۱ بار هدف حمله قرار دادند.

وی همچنین به این نکته اشاره کرد که طبق داده‌های طرف سوری، تعداد حمله‌ها در مجموع ۱۹ بار بوده است.

این دریادار روسی خاطرنشان کرد که در همین بازه زمانی، از سوی گروه‌های مسلح غیرقانونی و تحت کنترل ترکیه هیچ حمله‌ای ثبت نشده است و افزود که یگانهای پلیس ارتش روسیه خودروهای غیرنظامی در بزرگراه «ام ۴» حدفاصل استان الرقه و الحسکه را اسکورت نکرده بودند.

گفتنی است که «مرکز آشتی طرف‌های متخاصم و نظارت بر انتقال پناهندگان در جمهوری عربی سوریه» وابسته به وزارت دفاع روسیه در فوریه ۲۰۱۶ بنا نهاده شد. از جمله وظایف این مرکز می‌توان به امضای توافقنامه‌هایی در زمینه گروه‌های مسلح غیرقانونی و توافق‌های منفرد برای پیوستن به رژیم قطع مخاصمات و همچنین هماهنگ سازی تحویل کمک‌های بشردوستانه اشاره کرد.

منبع: مهر
برچسب ها: ادلب ، سوریه ، ناطقان ، حمله
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین