کد خبر: ۲۶۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
ارزش واقعی سهام عدالت تحت تأثیر روند نزولی بازار سرمایه در هفته جاری کاهشی بود.
ناطقان: پس از آزادسازی سهام عدالت مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند می توانند با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده کنند. البته ارزش واقعی این سهام یکسان نیست و تحت تأثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می شود.

بر این اساس، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومانی در روز شنبه ۹ اسفندماه ۱۸ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان، در روز یکشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۸ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۱۱ اسفندماه ۱۸ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان، در روز سه شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۸ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۸ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان بود.

ارزش واقعی سهام عدالت در روند کاهش

همچنین ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی از روز شنبه ۹ اسفندماه تا روز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه به ترتیب ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ۹ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، ۹ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان، ۹ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان و ۹ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان قیمت داشت.

ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی نیز در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به ترتیب ۹ میلیون و ۶۰ هزار تومان، ۸ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان، ۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ۹ میلیون و ۲۰ هزار تومان و ۸ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان قیمت داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین