کد خبر: ۲۶۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور به اتفاق وزیر نیرو روز شنبه ۱۶ اسفندماه به منظور افتتاح چند طرح عمرانی به استان یزد سفر می‌کند.
ناطقان: بهره‌بهره برداری از خط ۲۳۰ کیلوولت ابرکوه - اسمالون یزد، افتتاح کتابخانه مرکزی یزد، افتتاح چند واحد اقامتگاه سنتی، افتتاح بندرخشک پیشگامان، افتتاح مرکز جامع سلامت احمدآباد و چند طرح دیگر از برنامه‌های این سفر یک روزه به استان یزد است.

جهانگیری و وزیر نیرو همچنین در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد حضور می یابند و با نخبگان استان نیز دیدار و گفتگو خواهند کرد.

یکی از مهمترین طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در این مراسم، افتتاح خط ۲۳۰ کیلوولت ابرکوه - اسمالون یزد است که در هفته چهل و چهارم از پویش «هر هفته الف ب ایران» به بهره برداری خواهد رسید.

ایا خط با هدف ایجاد زمینه برقراری رینگ شبکه برق شهرستان های ابرکوه و خاتم، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تامین برق صنایع و معادن منطقه اسمالون ایجاد شده است.

طول خط ۲۳۰ کیلوولت ابرکوه- اسمالون ۸۹.۲ کیلومتر بوده و با دو مدار و ۳۱۰ دستگاه برج، با هزینه هزار میلیارد ریالی بهره برداری از آن توسط معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو آغاز خواهد شد.
منبع: مهر
برچسب ها: جهانگیری ، یزد ، سفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین