کد خبر: ۲۶۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
دبیر مجمع تشخیص مصلحت:
محسن رضایی با دفاع از حضور چهره های نظامی در انتخابات تاکید کرد: من عمده این ترس را ناشی از زد و بند اقتصادی و رانت خواری می دانم چون اگر نظامیان بر سر کار بیایند دست دزدها را قطع می کنند و تا آخرین قطره ای که از بیت المال رفته به خزانه باز می گردانند و به دست مردم می رسانند.
ناطقان: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: امیرکبیر را ببینید او ابتدا امیرنظام بود و بعد امیرکبیر شد و موضوع کاندیدای نظامی هم در ایران همین است.

«محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در رابطه با کاندیدای نظامی و میزان رای آوری آنها در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: کسانی که می گویند چرا نظامی ها می آیند در جریان نیستند که در اروپا و آمریکا بیش از ۵۰٪ روسای جمهور و روسای دولتها نظامی بودند و یا اطلاع دارند و ترسی از به خطر افتادن منافع و یا زد و بند خود دارند و نگرانند که نظامیان این ها را بهم بریزند و بیرون کنند.

او افزود: من عمده این ترس را ناشی از زد و بند اقتصادی و رانت خواری می دانم چون اگر نظامیان بر سر کار بیایند دست دزدها را قطع می کنند و تا آخرین قطره ای که از بیت المال رفته به خزانه باز می گردانند و به دست مردم می رسانند.

رضایی تاکید کرد: نظامیان افراد قاطعی هستند گفتند خرمشهر را آزاد می کنیم و آزاد کردند و گفتند حکومت داعش را در کمتر از سه ماه از بین می بریم و عمل کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: منظور ما از نظامیان افراد کارآمدی است که فهم، برنامه ریزی و توانمندی داشته باشند و حتما تغییر ایجاد می شود.

او با تشبیه نظامیان در ایران به امیرکبیر گفت: امیرکبیر را ببینید او ابتدا امیرنظام بود و بعد امیرکبیر شد و موضوع کاندیدای نظامی هم در ایران همین است.

رضایی افزود: امیرکبیر قبل از آنکه مسئولیت صدراعظمی را در دولت برعهده بگیرد، به مدت طولانی در نیروهای مسلح بود و ۳ لقب قبلی او یعنی مستوفی نظام، وزیر نظام، امیر نظام نشان می دهد که کارنامه او در بخش نیروهای مسلح بوده و به پشتوانه ان تجربه توانست، مدیریت اجرایی کشور را ظرف مدت کوتاهی متحول کند.

این کاندیدای اسبق ریاست جمهوری در پایان گفت: در هر صورت در انتخابات هر چه تنوع بیشتر باشد مردم بیشتر شرکت می کنند.
منبع: انتخاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین