کد خبر: ۲۶۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
پرسپولیسی ها امروز در آبادان به مصاف صنعت نفت رفتند و در پایان این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.
ناطقان: تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 15 در هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه صفر بر صفر خاتمه یافت.

حواشی دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس/ جدال جالب برادران پیروانی + عکس و فیلم


 در حالی که بازی نفت آبادان و پرسپولیس بدون حضور هواداران در حال برگزاری است، برخی از تماشاگران آبادانی از روی پشت بام‌ها و با رعایت ضعیف پروتکل‌های بهداشتی و با در دست داشتن پرچم برزیل مشغول تماشای مسابقه هستند.این در شرایطی است که امروز از حضور خبرنگاران در ورزشگاه هم جلوگیری شده تا وضعیت کرونایی این روزهای استان خوزستان تشدید نشود.

* مهدی ترابی روی سکوهای استادیوم تختی آبادان حضور دارد.

ترابی

* وحید امیری با پیراهنی که نام و تصویر شهید علی کوشکی روی آن حک شده بود، وارد زمین شد و با بازیکنان عکس گرفت. مهدی شیری نیز پیراهنی را بر تن داشت که تصویر یک فرد فوت شده روی آن قرار داشت.

* حامد لک دروازه بان پرسپولیس با سیروس پورموسوی، سرمربی نفت آبادان خوش و بش کرد و وی را در آغوش گرفت.


ترکیب پرسپولیس

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری، علی شجاعی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، احسان پهلوان و امید عالیشاه به زمین خواهد فرستاد.

ترکیب صنعت نفت آبادان

حامد فلاح زاده، محمد اهل شاخه، حسین ساکی، محمد طیبی، امید خالدی،حکیم نصاری، محمود مطلق زاده، عبدالله ناصری، طالب ریکانی، حسن بیت سعید، رضا خالقی فر

لیست بازیکنان دو تیم؛ ترابی خط خورد!​



 

* سیروس پورموسوی و یحیی‌گل‌محمدی پیش از شروع بازی با هم خوش و بش کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین