کد خبر: ۲۶۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
مقررات سفر به خوزستان با هواپیماشرکت‌های هواپیمایی از بخشنامه الزام ارائه نتیجه منفی تست ویروس کووید ۱۹ در پروازها به استان خوزستان و شهرهای اهواز،آبادان،ماهشهر،دزفول و آغاجاری خبر دادند. این در حالی است که اکنون سایر استان‌ها از پروتکل‌های بهداشتی رایج استفاده می‌کنند و فقط سفر به خوزستان مشمول مقررات سختگیرانه است.
ناطقان:  شرکت‌های هواپیمایی از ارایه دستورالعمل‌های جدید جهت انجام پرواز از فرودگاه‌های خوزستان خبر دادند. همچنین این شرکت‌ها با توجه شیوع کرونا در این استان، ملزم هستند تا با ارسال پیامک شرایط بحران را به مسافران اعلام کنند.

راهنمای سفر به خوزستان (قسمت اول) - کجارو



از همین رو، در پی تشدید نظارت‌های بهداشتی در فرودگاه‌های خوزستان ‌اکنون در تمامی فرودگاه‌های این استان شامل اهواز، آبادان، دزفول، ماهشهر و آغاجری تست رپید (آزمایش تشخیص سریع) کرونا انجام می‌شود.

همچنین مسافران جهت انجام پرواز هوایی از این استان ملزم به ارائه تست گواهی عدم ابتلا به کرونا که به تائید وزارت بهداشت رسیده باشد هستند و در صورت همراه نداشتن گواهی از مسافران تست رپید گرفته خواهد شد.

در همین راستا شرکت هواپیمایی کیش و قشم از مسافران خود در مسیرهای منتهی به استان خوزستان درخواست کردند تا با توجه به مصوبات جدید قرارگاه ستاد ملی مبارزه با کرونا در راستای تشدید مراقبت های بهداشتی و مدیریت تردد مسافران از/به مقصد استان خوزستان (اهواز، آبادان، دزفول، آغاجاری و ماهشهر) آخرین الزامات و دستور العمل ها از جمله ارائه گواهینامه نتیجه آزمایش عدم ابتلای به کرونا ( آزمایش تشخیص سریع RAPID TEST) مورد تایید وزارت بهداشت  را همراه داشته باشند.

هم چنین ورود مستقبل و مشایعت کننده به ترمینال فرودگاه های استان ممنوع است.

به گزارش ایرنا، اکنون انجام تمام پروازها با رعایت ظرفیت ۶۰ درصدی بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین