کد خبر: ۲۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
باقری بنابی در گفتگو با ناطقان:
با توجه به توفیقاتی که دولت در حوزه بین الملل کسب کرده و البته افتضاحاتی که در خصوص رجال کابینه احمدی نژاد به بار آمده، دور از ذهن نیست رئیس جمهور سابق شکایت هایش را مثل یک سریال برای سرگرمی افکارعمومی ادامه دهد.
ناطقان:  باقری بنابی(عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی) در گفتگو با خبرنگار "ناطقان"، ضمن اشاره به مطرح شدن شکایت احمدی نژاد از معاون اول رئیس جمهور گفت: این خبر برای ما جای تعجب نبود، چرا که با مطرح شدن مسئله "دکل نفتی گم شده" در رسانه ها و زندانی بودن رحیمی و بقایی، انتظار داشتیم احمدی نژاد مثل همیشه بجای پاسخگویی به انتقادات، اقدام به حاشیه سازی و فرار از متن نماید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است احمدی نژاد از فرد یا افراد دیگری هم شکایت کند گفت: با توجه به توفیقاتی که دولت در حوزه بین الملل کسب کرده و البته افتضاحاتی که در خصوص رجال کابینه احمدی نژاد به بار آمده، دور از ذهن نیست رئیس جمهور سابق شکایت هایش را مثل یک سریال برای سرگرمی افکارعمومی ادامه دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی با یادآوری سخنان چندی قبلش که تفکر احمدی نژاد را به یک سرطان بدخیم تشبیه کرده بود گفت: در چهارچوب چنین نگاهی بخوبی نظریه "ماکیاول" متبلور است، زیرا افراد حاضرند برای رسیدن به هدف همه ارزش ها و حتی محترمین جامعه را به لجن بکشند.

باقری بنابی ادامه داد: به مدد الهی امیدواریم همان مردمی که در انتخابات 92 اولین گام برای حذف افراطیون را به خوبی برداشتند، در انتخابات آتی مجلس هم این مسیر امیدبخش را ادامه دهند و به عناصر افراطی برای حضور در بهارستان اعتماد نکنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین