کد خبر: ۲۶۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
وزیر ورزش و جوانان دستور داد تا "لیگ تندرستی ایران" که برای اولین بار در سال جاری مدنظر قرار گرفت، در سال‌های آینده نیز برگزار شود.
ناطقان: مسعود سلطانی فر در جلسه شورای ورزش همگانی کشور که عصر امروز (دوشنبه، ۱۸ اسفند ) برگزار شد، با اشاره به شرایط ایجادشده در کشور به علت شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: این مسئله موجب شد تا فدراسیون ورزش‌های همگانی به سمت استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی حرکت؛ و رویدادی جدید با نام لیگ تندرستی را طراحی و اجرا کند.

وی ادامه داد: برگزاری لیگ تندرستی ایران یکی از راهکارهای موجود به‌منظور کاهش کم‌تحرکی در دوران کرونا است و به عنوان یک رویداد نوین ورزشی تلقی می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این‌که باید به برنامه‌ریزی درست در راستای ادامه این لیگ توجه ویژه داشت، گفت: برگزاری لیگ تندرستی ایران در ابعادی بزرگ‌تر و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و سایر فدراسیون‌های ورزشی باید مدنظر قرار گیرد.

همچنین در جلسه شورای ورزش همگانی، امروز(یکشنبه) از جام‌های لیگ تندرستی رونمایی شد و قرار است در مراسمی که روز ۲۴ اسفند جاری برگزار می‌شود، به استان‌ها و شهرهای برتر اهدا شود.

 لیگ تندرستی ایران، از مصوبات شورای ورزش همگانی کشور است که با حضور نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط به منظور توسعه ورزش همگانی برگزار شد. نخستین دوره این لیگ، با هدف ترویج و توسعه ورزش همگانی و فعالیت ورزشی بین مردم، به‌صورت مجازی با نظارت فدراسیون ورزش‌های همگانی و همکاری هیأت‌های ورزشی استان‌ها و شهرستان ‌های سراسر کشور برگزار شد و در پایان بیش از ۷۰ هزار نفر در این لیگ مشارکت کردند. لیگ تندرستی ایران با هدف کاهش کم‌تحرکی به‌ویژه در دوران کرونا از اوایل بهمن تا نیمه اسفند ۱۳۹۹ برگزار شد و در پایان این رویداد استان‌های خراسان شمالی، سمنان و آذربایجان‌غربی به عناوین اول تا سوم دست یافتند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین