کد خبر: ۲۶۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در موضوع وضعیت بازار مرغ از سال گذشته ۴ فقره هشدار برای رئیس جمهور و ۲ مورد هشدار به وزیر جهاد کشاورزی ارسال شده است.
ناطقان: حجت‌الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جلسه امروز شورای عالی قوه قضائیه به ارائه گزارشی درباره پیگیری‌های صورت گرفته پیرامون وضعیت بازار مرغ پرداخت و گفت: در موضوع وضعیت بازار مرغ از سال گذشته ۴ فقره هشدار برای رئیس جمهور و ۲ مورد هشدار به وزیر جهاد کشاورزی ارسال شده است.

وی افزود: پس از تذکر رهبر معظم انقلاب در مورد وضعیت گرانی نیز کارگروه ویژه‌ای در این زمینه تشکیل شد که مهمترین علل افزایش قیمت، کاهش میزان جوجه ریزی، مسأله تأمین نهاده‌ها و موضوع توزیع مرغ و همچنین فعالیت مجدد رستوران‌ها و هتل‌ها و افزایش تقاضا برای مصرف این محصول در بازار بوده است.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین