کد خبر: ۲۶۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در استان تهران گفت: در شرایط فعلی کودکان بیشتر در معرض ویروس کرونا هستند و شاهد کاهش ابتلا، بستری و مرگ و میر در افراد ۳۰ الی ۶۰ سال هستیم.
ناطقان: علیرضا زالی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران، که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در محل این استانداری برگزار شد، طی سخنانی نسبت به شیوع ویروس کرونا انگلیسی در همه استان‌های کشور هشدار داد و گفت: اگر مراقبت نکنیم، مشکلات عمده ای خواهیم داشت، چرا که سرعت سرایت، انتقال و مرگ و میر این ویروس بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه هرچه به ایام پایانی سال نزدیک می‌شویم، میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی کاهش می‌یابد، ادامه داد: سرایت پذیری ویروس کرونا انگلیسی در مراکز پر ازدحام و سر بسته بسیار زیاد است و اکنون خریدهای شب عید و نیز سفرهای احتمالی نوروز می‌تواند، سبب افزایش آمار ابتلاء به ویروس کرونا طی هفته‌های دوم و سوم فروردین شود و به همین دلیل از مردم می‌خواهم، از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، چرا کهه بهترین و مؤثرترین راه مقابله با کرونا در شرایط فعلی سفر نرفتن و عدم حضور در مراکز پر جمعیت است.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در استان تهران به مسافر پذیری بالای شهر تهران در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: همین مسافر پذیری بالا و نیز بازگشت مسافران تهرانی که در ایام نوروز به دیگر مناطق کشور سفر کرده اند، می‌تواند، سبب شیوع ویروس کرونا در کلان شهر تهران شده و مقابله با این ویروس را پیچیده‌تر و سخت‌تر کند.

زالی با ارائه آماری کودکان را در معرض بیشترین خطر در خصوص ویروس کرونا دانست و گفت: گزارشات اسفندماه نشان می‌دهد که میزان مبتلایان، بستری‌ها و حتی مرگ و میر در سنین ۳۰ تا ۶۰ سال کاهشی بوده است.
منبع: مهر
برچسب ها: کودکان ، کرونا ، ابتلا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین