کد خبر: ۲۶۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
حمله مسلحانه به مدرسه‌ای در شمال غربی نیجریه به ربوده شدن چند دانش‌آموز منجر شد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گروهی از افراد مسلح با حمله به مدرسه‌ای در شمال غربی نیجریه چند دانش آموز را به گروگان گرفتند.

رسانه‌های محلی به نقل از سخنگوی پلیس نیجریه گزارش دادند گروهی از افراد مسلح روز جمعه پس از یورش به مدرسه‌ای در شمال غربی نیجریه چندین دانش آموز را ربودند.

بنا به اعلام رسانه‌های نیجریه، افراد مسلح به مدرسه‌ای واقع در ایالت کادونا نیجریه حمله کردند و برخی از دانش آموزان را ربودند. تعداد افراد ربوده شده هنوز مشخص نشده است. سخنگوی پلیس نیجریه افزود آژانس‌های امنیتی کشور برای اطمینان از ایمنی سایر دانش آموزان در محل مستقر شدند و همزمان تحقیقات درباره این حادثه در حال انجام است.

این آدم ربایی چند روز پس از آن صورت گرفت که ساموال ارووان، مقام امنیت داخلی ایالت کادونا در گزارشی اعلام کرد در طول سال ۲۰۲۰، بیش از ۹۰۰ نفر کشته و نزدیک به ۲۰۰۰ نفر در سراسر این ایالت ربوده شده اند. این گزارش نشان دهنده گرایش نگران کننده به آدم ربایی در مدارس مناطق شمالی و مرکزی نیجریه است.

پیشتر یک مقام دولت نیجریه از آزادی ۴۲ نفر از جمله ۲۷ دانش آموزی خبر داد که حدود دو هفته پیش از مدرسه‌ای در شمال نیجریه ربوده شده بودند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین