کد خبر: ۲۶۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: بارش برف خفیف و باران در محورهای کوهستانی باعث لغزندگی سطح جاده‌ها شده و خودروها با احتیاط عبور می‌کنند.
ناطقان: ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از محور هراز عادی و روان گزارش شده اما به دلیل بارش خفیف برف و باران سطح محور لغزنده و تردد به کندی در جریان است.

وی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه عادی و روان است اما در ارتفاعات این محور شاهد بارش خفیف برف و باران هستیم که احتیاط بیشتر هم‌وطنان در رانندگی را می‌طلبد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و بدون گره ترافیکی با بارش باران گزارش شده است.

کهریزی ادامه داد: بارش نزولات آسمانی در محورهای کوهستانی باعث لغزندگی سطح جاده‌ها شده اما تأثیری بر عبور و مرور خودروها نداشته است اما هم‌وطنانی که قصد عبور از این محورها را دارند بدون تجهیزات زمستانه وارد این مناطق نشوند.

وی با بیان اینکه خروج و ورود وسایل نقلیه غیربومی همچنان ممنوع است، تأکید کرد: هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنان‌ رقم بزنند.
منبع: فارس
برچسب ها: بارش ، هراز ، فیروزکوه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین