کد خبر: ۲۶۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه تلویزیونی از 29 اسفند 1399 تا سوم فروردین 1400 تعطیل است، گفت: زمان مدرسه تلویزیونی در ایام عید مانند سابق نخواهد بود و با رویکرد مهارتی به آموزش‌ می‌پردازد.
ناطقان: اوایل اسفند سال گذشته وقتی پای کرونا به کشور باز شد و مدارس برای پیشگیری از این بیماری تعطیل شدند، اولین اقدام مسؤولان آموزش و پرورش برای تداوم آموزش و یادگیری، آموزش‌های تلویزیونی بود.

در مرداد امسال از دست‌اندرکاران این مدرسه تجلیل شد، عنوان شد که در مجموع 2261 جلسه آموزش در تلویزیون برگزار شده که ۵۶۱ جلسه مربوط به دوره ابتدایی بوده و از این ۵۶۱ جلسه، ۴۷۷ جلسه به صورت زنده برگزار شده است.

برای سال تحصیلی جدید نیز مدرسه تلویزیونی از 15 شهریور شروع شد و دیروز، آخرین روز برنامه مدرسه تلویزیونی در سال 1399 بود.

رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه تلویزیونی از 29 اسفند 1399 تا سوم فروردین سال 1400  تعطیل است، اظهار کرد: زمان مدرسه تلویزیونی در ایام عید مانند سابق نخواهد بود و با رویکرد مهارتی به آموزش‌ می‌پردازد.

وی به برنامه عید و هنر و داستان در ایام نوروز برای دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: در مدرسه تلویزیونی هم به موضوع عید و هنر و داستان و آموزش‌های خلاقانه برای انجام این فعالیت می‌پردازد.

حکیم‌زاده ادامه داد: بخش پیش‌دبستانی هم با توجه به اینکه برنامه خیلی پرطرفداری هست را در ایام عید خواهیم داشت.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مدرسه تلویزیونی از تاریخ 4 فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳ برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین