کد خبر: ۲۶۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین خبر داد و گفت: افزایش سنواتی و مرحله دوم همسان‌سازی در احکام جدید لحاظ خواهد شد.
ناطقان: مصطفی سالاری با اشاره به اجرای طرح حذف دفترچه تأمین اجتماعی در مراکز درمانی و بیمارستانی اظهار کرد: این طرح از اواخر سال گذشته اجرا شد و در سال جاری ادامه خواهد داشت و سازمان تأمین اجتماعی به دنبال ارائه خدمات به‌موقع به بیمه‌شدگان است.





 وی همچنین درباره افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری گفت: در روز‌های پایانی سال گذشته مرحله دوم مناسب‌سازی آغاز شد و به صورت علی‌الحساب مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حساب ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بازنشسته واریز شد و در فروردین ماه حقوق بازنشستگان با افزایش سنواتی و اعمال ماده ۹۶ و مرحله دوم همسان‌سازی پرداخت خواهد شد.

سالاری ادامه داد: بر همین اساس، احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین صادر و افزایش سنواتی و مرحله دوم همسان‌سازی در احکام جدید لحاظ خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین درباره راه‌اندازی مراکز درمانی جدید ملکی سازمان تأمین اجتماعی یادآور شد: یک طرح سطح‌بندی در سازمان تأمین اجتماعی تعریف شده است که براساس آن متناسب با جمعیت، خدمات متفاوتی به بیمه‌شدگان ارائه شود و مبنای آن شاخص‌های وزارت بهداشت است و در منطقه‌ای که با کمبود تخت بیمارستانی روبه‌رو باشیم سازمان تأمین اجتماعی ورود پیدا می‌کند.

منبع: صراط
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین