کد خبر: ۲۶۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد که کیفیت هوای تهران هم اکنون با شاخص میانگین ۳۷، پاک است.
ناطقان: بنابر پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، در صبح روز یکشنبه (۸ فروردین ۱۴۰۰) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول و پاک قرار خواهد گرفت که ناشی از وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته است.

همچنین در طول روز با حاکمیت جو ناپایدار و وزش باد مؤثر شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد شد. در اواخر وقت یکشنبه، ۹ فروردین نیز تداوم وزش باد برقراری وضعیت قابل‌قبول را در بیشتر مناطق به‌ دنبال خواهد داشت. با کاهش تدریجی تندی باد تا صبح روز دوشنبه (۹ فروردین ۱۴۰۰) و انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته در برخی مناطق پرتردد احتمال برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس وجود دارد.

کاهش ناپایداری جوی در طی روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد. با حاکمیت این شرایط جوی تا اواخر وقت دوشنبه و افزایش ترافیک شامگاهی انتظار می‌رود وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پایتخت برقرار گردد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته با شاخص میانگین ۹۱ در شرایط قابل قبول قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۳۷ پاک است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین