کد خبر: ۲۶۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بازدید نوروزی از مراکز مخابراتی منطقه گیلان با تاکید بر تلاش برای کسب حداکثری رضایت مشتریان ، پاسخگویی صحیح و به موقع و کاهش مدت زمان انتظار را به عنوان یکی از راهبردهای اصلی فعالیت شرکت مخابرات ایران در سال جاری عنوان کرد.
ناطقان: به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی در این سفر که شنبه 7 فروردین ماه انجام شد، با حضور و بازدید میدانی از مراکز مخابراتی منطقه گیلان ، نحوه خدمت رسانی به مشتریان و راهکارهای افزایش کیفیت را مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: به علت حجم گسترده ارائه خدمات ، یکی از دغدغه های اصلی شرکت مخابرات ایران رضایتمندی حداکثری است که با هماهنگی و تلاش در راستای افزایش کیفیت سرویس ها و همچنین کیفیت شبکه مخابراتی، میتوان به نتیجه مطلوب که همان افزایش میزان رضایتمندی مشتریان است برسیم .

. مهندس سلطانی همچنین به اتفاق هیئت همراه ، از نزدیک به بررسی وضعیت موجود و چگونگی پاسخگویی به مشتریان در مرکز تماس ۲۰۲۰ و سالن پاسخگویی 118 مخابرات منطقه گیلان پرداخت .

مهندس سلطانی در جلسه شورای اداری مدیران با اشاره به لزوم وجود فضای رقابت در حوزه های صنعت ICT اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که مجموعه مخابرات با رعایت موازین عدالت و با یاری و همدلی سایر بخش های حوزه ارتباطات کشور باعث توسعه بازار و به تبع آن کسب رضایت مشتریان شود. نیازهای ارتباطی مردم و شرکت‌های ارائه دهنده خدمت به خدمات شرکت مخابرات رشد چشمگیری داشته که تلاش داریم در سال ۱۴۰۰ و در قالب برنامه مدون، تمام مطالبات این بخش پاسخ داده شود.

وی در ادامه این جلسه به تشریح وضعیت شبکه استان گیلان پرداخت و اظهار داشت: برنامه توسعه‌ای مناسبی در حوزه‌های فیبرنوری روستایی، شهری و استانی و توسعه تلفن ثابت، همراه؛ سرویس‌های باند پهن، ADSL و همچنین توسعه فیبرنوری FTTH در سال ۱۴۰۰ داریم که امیدواریم با همکاری همه دست‌اندرکاران استان محقق شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران عدم همخوانی هزینه و درآمد را یکی از مشکلات اصلی مخابرات دانست و افزود : برگزاری جلسات مستمر با شرکت املاک مخابرات ، پیگیری اصلاح تعرفه ها از مبادی مربوطه ، تفویض اختیارات به استان ها در چارچوب ضوابط خاص ، پیگیری وصول مطالبات و برنامه ریزی جهت اجرای مباحث توسعه ای استان ها از جمله کارهایی است که با تلاش جهادی همکاران ستادی و مناطق صورت گرفته و امیدواریم اثر بخش واقع شود

در ادامه علیرضا پارسائی مدیر مخابرات منطقه گیلان ، گزارشی درخصوص وضعیت پاسخگویی اپراتورها، میانگین مدت زمان انتظار مشتریان، تعداد تماس های ورودی و همچنین وضعیت پاسخگویان مرکز تماس ۲۰۲۰ ارائه نمود .

مدیرمخابرات منطقه گیلان همچنین با ارایه گزارشی ازاهم پروژه های در دست اقدام استان ، چالش ها و تنگناهای موجود و راهکارها و پیشنهادات را تشریح کرد و سپس تعدادی از معاونین و مدیران به تشریح وضعیت حوزه تحت سرپرستی پرداختند.








نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین