کد خبر: ۲۶۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
مدیرکل هواشناسی استان تهران از فعالیت سامانه بارشی در سیزدهم فروردین خبر داد و گفت: طی سه روز آینده، وضعیت جوی استان تهران همراه با آسمانی نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در بخش‌های شمالی و ارتفاعات گاهی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.
ناطقان: مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: براساس داده‌های هواشناسی طی سه روز آینده، وضعیت جوی استان تهران همراه با آسمانی نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.

وی در ادامه گفت: طی این روزها در پاره‌ای از نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و ارتفاعات گاهی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: هوای تهران در سیزدهم فروردین همراه با رگبار باران، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات رگبار و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

جلالی یادآور شد: از جمعه شب تا صبح یکشنبه در بخش‌های مرکزی و جنوبی استان وزش باد شدید با احتمال وزش گردوخاک مورد انتظار است و احتمال بروز خسارت به تأسیسات سبک، سقوط اجسام، شکستن درختان فرسوده و سرمازدگی نهال‌ها و شکوفه‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا طی امروز و فردا افزایش داشته و در روز شنبه کاهش دما رخ خواهد داد، خاطرنشان کرد: وضعیت جوی استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه، آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات فیروزکوه با احتمال بارش باران پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین