کد خبر: ۲۶۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
مضحک‌ترین و عجیب ترین دلایل را در این گزارش به شما می‌گوییم.
ناطقان: اگر زمان زیادی است که ازدواج کردید، کوچک‌ترین دلخوری‌ها می‌توانند به طور ناگهانی غیرقابل حل شوند. این دلخوری‌ها همان چیز‌های به ظاهر پیش پا افتاده است که گاهی اوقات می‌توانند جرقه‌ای که منجر به جدایی دو نفره می‌شود، باشند.

از وکیلان سوال شده است که مضحک‌ترین دلیل موکل شما برای درخواست طلاق چیست؟ و در اینجا برخی از پاسخ‌ها آمده است.

۱- قهوه

موکلی به  دلیل این‌که همسرش هر روز صبح به مدت هفت سال از او می‌پرسید چگونه قهوه می‌گیرد، درخواست طلاق داد.

۲- پین بال

مرد خانواده به مجموعه بازی ماشین‌های پین بال بیش از همسرش علاقه داشت و به عقیده همسرش این بازی فوق العاده بی‌ارزش است. بنابراین همسر وی تصمیم به جدایی از او گرفت.

۳- قدم زنی

هنگامی که زن سرکار بود همسرش سگ‌هایشان را برای پیاده روی بیرون می‌برد و سگ‌ها شوهرش را ناز می‌کردند نه او را. به همین دلیل وی درخواست طلاق داد.

۴- خوردن با سر و صدا

همسایه‌ام به این دلیل که همسرش با صدا غذا می‌خورد و هنگام خوردن سوپ و قهوه صدا در می‌آورد درخواست طلاق داد. او اظهار کرد که اگر درخواست طلاق نمی‌داد به جرم ضرب و شتم وی زندانی می‌شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین