کد خبر: ۲۶۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
علی مطهری:
نایب رئیس سابق مجلس شب گذشته گفتگویی نیز در کلاب هاوس داشت و اظهاراتی پرسروصدا را مطرح و بیان کرد: اینکه جوان ما با دیدن دست یک خانم تحریک می شود، خوب است. الان در اروپا مشکل دارند با این مسئله و تحریک نمی شوند. مردها تحریک نمی‌شوند و زن‌ها رو می‌آورند به مردهای آفریقایی!
ناطقان: علی مطهری نماینده ادوار مجلس در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرده است. او این روزها فعال تر از همیشه یا با اهالی رسانه گفتگو می کند و در فضای مجازی نیز حضوری پررنگ دارد.

علی مطهری: اگر کسی کنار دریا تحریک نمی شود بیمار است/ تعدد زوجات خوب است


با داغ شدن حضور سیاسیون در کلاب هاوس او شب گذشته گفتگویی نیز در کلاب هاوس داشت و اظهاراتی پرسروصدا را مطرح کرد. بخش هایی از اظهارات مطهری را که در فضای مجازی منتشر شده است را می خوانید؛

* من حجاب را انتخاب نمی‌بینم و به آزادی در آن اعتقاد ندارم. من نیمه عریان بودن را آزادی انسانی نمی‌دانم و آن را آزادی حیوانی و غریزی تلقی می‌کنم.

*با بسیاری از سخت‌گیری‌ها و برخوردهای که با افراد بی حجاب می‌شود، مخالفم.

*هنوز هم معتقدم اگر رفراندومی برگزار شود رای اکثر مردم به حجاب اختیاری نخواهد بود.

*در چند ماه آینده گشایش های خوبی وجود دارد.  در این شرایط نباید فرد تندرو روی کار بیاید. بهتر است یک فرد معتدل رییس جمهور شود.

*بالای ۵۰ درصد تایید صلاحیت می‌شوم.

*من نامزد پوششی آقای لاریجانی نیستم.

*بهتر است موافقین و مخالفین با رهبر انقلاب دیدار داشته باشند. این می‌تواند به حل مشکلات کشور کمک کند.

*باید با آمریکا و اروپا و کشورهای عربی ارتباط برقرار کنیم.

*فیلتر تلگرام تجربه موفقی نبود. فیلترینگ باید بر اساس محتوا انجام شود و وقتی در پلتفرمی دیده می‌شود مسائل غیراخلاقی به اشتراک گذاشته می‌شود؛ فیلتر شدن لازم است اما تبادل آرا باید آزاد باشد.

*اگر کسی کنار دریا تحریک نمی شود بیمار است. خدا خواسته ما تحریک شویم، باید تحریک شویم.

*اینکه جوان ما با دیدن دست یک خانم تحریک می شود، خوب است. الان در اروپا مشکل دارند با این مسئله و تحریک نمی شوند. مردها تحریک نمی‌شوند و زن‌ها رو می‌آورند به مردهای آفریقایی!

*تعدد زوجات بسیار حکیمانه‌ست. چون زنان آماده‌ ازدواج از تعداد مردان بیشتر است و نباید حق ازدواج کردن را از زنان گرفت.

*‌تساوی حقوق زن ومرد به معنای تشابه حقوق  آن‌ها نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین