کد خبر: ۲۶۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام خواهد کرد.
ناطقان: امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به خبرهای مربوط به اعلام نامزدی اش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من در انتخابات ثبت نام خواهم کرد و نامزدی من در انتخابات به تایید صلاحیت شورای نگهبان بستگی دارد.


قاضی زاده هاشمی: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می‌شوم


وی یادآور شد: جریانی در حال ایجاد است که شورای نگهبان را با جوسازی و هوچی‌گری تحت فشار قرار دهند در حالی که ویژگی های رجل سیاسی و مذهبی در قانون مشخص شده است.

وی درباره احتمال کاندیداتوری قالیباف و رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ گفت: من به این پرسش پاسخ نمی دهم، زیرا ما براساس اما و اگرها عمل نمی کنیم و رهبری هم در سخنرانی اخیرشان فرمودند همه ببینید که نسبت به موضوع‌ها صلاحیت دارید یا نه.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: ریاست جمهوری یعنی اداره و هماهنگی داخلی و بیرونی کشور که باید با شناخت سیاست داخلی و خارجی، اقتصاد و امنیت و مسائل اجتماعی و فرهنگی همراه باشد. رئیس جمهور باید برای اصلاح امور برنامه داشته باشد و مسائل را بشناسد همچنین راهبرد مشخصی برای اصلاح داشته باشد و علاوه بر تحول خواهی و شجاعت توانایی برای بسیج کردن در راستای تحول نیز از ویژگی هایش باشد. البته نهایتا فرد باید با نگاه اجمالی به دیگر نامزدها ببنید اصلح است یا نه.



منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین