کد خبر: ۲۶۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
سخنگوی سپاه با تکذیب شدید خبر منتشره در یک کانال تلگرامی پیرامون خلع درجه معاون هماهنگ‌کننده سابق سپاه گفت: عملیات روانی و خبرسازی‌های کذب علیه سپاه مذموم و محکوم به شکست است.
ناطقان: در پی انتشار خبری در یکی از کانال‌های تلگرامی پیرامون خلع درجه سردار سرتیپ پاسدار جمال‌الدین آبرومند (معاون هماهنگ‌کننده سابق سپاه)، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این خبر، تصریح کرد : خلع درجه سردار آبرومند معاون هماهنگ‌کننده سابق سپاه صحت نداشته و خبر جعلی و ساختگی یک کانال تلگرامی در این خصوص به شدت تکذیب می‌شود.


سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران | اعتمادآنلاین

 وی تاکید کرد: این‌گونه خبرسازی‌ها و عملیات روانی علیه سپاه که معمولاً در موسم انتخابات شدت می‌یابد، مذموم و به مانند همیشه در برخورد با سد هوشمندی و هوشیاری مردم شریف و بیدار ایران، محکوم به شکست است.
منبع: تسنیم
برچسب ها: سپاه ، تکذیب ، ناطقان ، درجه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین