کد خبر: ۲۶۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
زالی گفت: آمار مراجعه سرپایی و بستری با شتاب زیادی روبه رشد است، امروز ۵۲۱۲ بیمار در بیمارستان‌های تهران بستری هستند.
ناطقان: علیرضا زالی فرمانده مدیریت ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در ارتباط مستقیم بخش خبری اخبار شبکه پنج اظهار کرد:در حال حاضر با توجه به افزایش میزان مراجعه کنندگان بخش سرپایی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بیشتر شدن تعداد تست‌های مثبت افراد در تهران هستیم. وضعیت تهران قرمز تهران است.

او افزود: آمار مراجعه سرپایی و بستری با شتاب زیادی روبه رشد است و امروز ۵۲۱۲ بیمار در بیمارستان‌های تهران بستری هستند و ۱۱۷۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

زالی بیان کرد:در شبانه روز گذشته ۱۱۸۰ بیمار جدید در تهران شناسایی و۱۸۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده اند و میزان بستری بیماران در بخش عادی در حدود ۱۴ درصد و بخش مراقبت‌های ویژه در حدود ۱۰/۱ درصد رشد داشته است و ۴۸ درصد از فوتی‌های امروز مربوط به استان تهران است.
برچسب ها: وضعیت ، تهران ، قرمز
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین