کد خبر: ۲۶۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:
ند پرایس»، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری خود پیرامون تحریم های ایران گفت : آماده ایم تا تحریم‌هایی که مغایر با توافق هسته‌ای با ایران است و همچنین تحریم‌های غیر برجامی را برداریم.امیداوارم که ایران و آمریکا بتوانند به یک جمع‌بندی جهت تعهد متقابل به توافق هسته‌ای برسند .تیم آمریکا در وین گفت‌وگوهای متعددی با اروپایی‌ها و همچنین نمایندگان چین و روسیه داشته است.
ناطقان: «ند پرایس»، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری خود گفت که مذاکرات وین درباره ایران به علت عدم وجود اعتماد میان طرفین سخت و دشوار و تاکنون شبیه مذاکرات میان سرمایه‌داران و تاجران بوده است.


ند پرایس | اعتمادآنلاین


او ابراز امیداواری کرد که ایران و آمریکا بتوانند به یک جمع‌بندی جهت تعهد متقابل به توافق هسته‌ای برسند و همچنین گفت که تیم آمریکا در وین گفت‌وگوهای متعددی با اروپایی‌ها و همچنین نمایندگان چین و روسیه داشته است.

یک مقام ایرانی روز سه شنبه به شبکه «پرس تی‌وی‌» گفته بود که ایران تقسیم‌بندی تحریم‌های آمریکا به تحریم‌های برجامی و غیربرجامی را نمی‌پذیرد و خواستار لغو تمامی تحریم‌ها است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین