کد خبر: ۲۶۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند رئیس موساد برای انجام رایزنی‌های ضد ایرانی، طی چند روز آینده به آمریکا سفر می‌کند.
ناطقان:  همزمان با اعلام آمادگی دولت جدید آمریکا برای بازگشت به برجام و رفع تحریم‌های ایران، «یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به واشنگتن سفر می‌کند.


رئیس موساد برای لابی علیه ایران، به واشنگتن می‌رود


شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه گزارش داد که کوهن قرار است طی چند روز آینده به آمریکا سفر کند تا با مقام‌های ارشد کاخ سفید و جامعه اطلاعاتی این کشور، دیدار داشته باشد.

بر این اساس، این اولین سفر رسمی یک مقام عالی‌رتبه اسرائیلی به واشنگتن، بعد از روی کار آمدن دولت «جو بایدن»‌ رئیس‌جمهور آمریکا در ماه ژانویه است.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» به نقل از این گزارش، تل‌آویو در تلاش است تا دیداری را بین کوهن و بایدن ترتیب دهد.

این گزارش تلویزیونی ادعا می‌کند که رئیس موساد قرار است به رایزنی علیه ایران بپردازد تا دولت آمریکا را از بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک (توافق هسته‌ای) منصرف کند.

شامگاه چهارشنبه نیز «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده بود هر گونه توافق جدید آمریکا با ایران، الزامی برای این رژیم ایجاد نخواهد کرد.

پیش از این اما روزنامه «نیویورک‌تایمز» به نقل از یک مقام دولتی آمریکا گزارش داد رژیم صهیونیستی عامل وقوع انفجار در بدنه یک کشتی ایرانی در دریای سرخ است.

تل‌آویو در حالی همچنان بر مخالفت خود با بازگشت آمریکا به برجام اصرار می‌ورزد، که «جنیفر ساکی» سخنگوی کاخ سفید با سازنده توصیف کردن روند گفت‌وگوها درباره توافق هسته‌ای ایران در وین، اما گفت انتظار دارند این گفت‌وگوها دشوار و زمان‌بر باشد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین