کد خبر: ۲۶۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
خبرگزاری رسمی سوریه با اشاره به شنیده‌شدن صدای چند انفجار در جنوب آسمان دمشق، گزارش داد که پدافند هوایی سوریه در حال مقابله با حمله صهیونیست‌ها از سمت جولان اشغالی و لبنان است.
ناطقان:  منابع محلی بامداد پنجشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجار در آسمان دمشق،‌ پایتخت سوریه خبر دادند.


فیلم| مقابله پدافند هوایی سوریه با تهاجم جنگنده‌های صهیونیستی


خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) با اشاره به شنیده‌شدن صدای چند انفجار در جنوب آسمان دمشق، گزارش داد: «پدافند هوایی ما در حال مقابله با حمله هوایی در دمشق است».

این خبرگزاری در ادامه نوشت: « پدافند هوایی سوریه با حمله اسرائیلی‌ها در منطقه جنوب [دمشق] از سمت جولان اشغالی و لبنان مقابله کرد».

 

 

سانا همچنین خبر داد: «پدافند هوایی ما همچنان در حال مقابله با حملات ارتش اسرائیل است و تعدادی از موشک‌های آنها را ساقط کرده است».

شبکه «المنار» دقایقی بعد گزارش داد: «یکی از موشک‌های پدافند هوایی سوریه، جنگنده اسرائیلی را در حریم هوایی مرزی این کشور تعقیب کرد و نهایتاََ صدای انفجاری در جنوب لبنان شنیده شد».

وبگاه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» نیز نوشت: «گزارش‌هایی درباره منفجر شدن موشک‌های ضدهوایی [سوریه] در آسمان شمال اسرائیل مخابره شده است».
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین