کد خبر: ۲۶۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
با توجه به گسترش ویروس کرونا و همچنین بنا بر نظر ستاد ملی کرونا برای تعطیلی تهران به منظور پیشگیری از شیوع گسترده این ویروس، مجموعه برج میلاد تهران نیز در این مدت تعطیل است.
ناطقان: روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا و همچنین بنا بر نظر ستاد ملی کرونا برای تعطیلی تهران به منظور پیشگیری از شیوع گسترده این ویروس، مجموعه برج میلاد تهران نیز در این مدت تعطیل است.


برج میلاد تعطیل شد


بنا بر این اطلاعیه، با توجه به برقراری محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان تهران، مجموعه برج میلاد نیز تا اطلاع بعدی و بهبود شرایط تعطیل است و در این مدت هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌کند.

علاقه مندان می‌توانند اطلاعات و زمان بازگشایی مجدد مجموعه را از طریق سایت miladtower.tehran.ir و یا صفحه رسمی برج میلاد در اینستاگرام به آدرس @tehranmiladtower پیگیری کنند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین