کد خبر: ۲۶۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
براساس اعلام سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی برای برخی از پایه‌های تحصیلی از امروز آغاز می‌شود.
ناطقان:  با اعلام سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به عنوان متولی تامین کتاب  و محتوای آموزشی برای دانش آموزان زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای برخی از پایه‌های تحصیلی از امروز ( بیست و دوم فروردین) آغاز می‌شود و دانش آموزان با مراجعه به سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com امکان ثبت درخواست خود را دارند.


ثبت‌نام اینترنتی مجدد کتب درسی از امروز؛ شروع توزیع از سوم شهریور


البته مدارس هم می‌توانند هرچه سریعتر از طریق سامانه سناد و با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام کنند و تحویل کتاب درسی از اداره آموزش و پرورش منطقه به مدرسه، براساس سفارش های (فردی یا گروهی) پرداخت شده در سامانه  انجام خواهد شد.

مدت زمان تعیین شده برای برای گروه میان پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) است که  تا ۲۲ خرداد هم فرصت ثبت سفارش وجود دارد اما ثبت سفارش پایه های اول، هفتم و دهم از تاریخ ششم تیر آغاز خواهد شد و تا ۱۶ شهریور این امکان برای دانش‌آموزان وجود دارد.

اطلاعات مورد نیاز برای ثبت سفارش فردی شامل کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه دوم شاخه‌های فنی و حرفه ای، کاردانش، رشته معارف اسلامی و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعداد‌های درخشان، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

پرداخت هزینه ثبت سفارش کتاب‌ها هم کاملا اینترنتی خواهد بود و مطابق باقیمت پشت جلد محاسبه می‌شود بنابراین خانواده‌ها نباید هزینه‌ای بیش از این مبلغ تعیین شده را بپردازند و براساس اعلام این سازمان قیمت امسال کتب در مقایسه با سال گذشته به طور میانگین رشدی  ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین