کد خبر: ۲۶۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
دبیر کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: با موافقت فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا محدودیت تردد مسافری از مرزهای مشترک با عراق تا ۳۱ فروردین ماه سال جاری تمدید شد.
ناطقان: حسین قاسمی اظهار داشت: بر اساس این تصمیم و با هدف جلوگیری از پیامدهای منفی محدودیت‌ها در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و سایر موارد مشابه، تردد مسافری انجام نخواهد شد.


مدیر کل امور مرزی وزارت کشور افزود: بر این اساس دارندگان پروانه‌های اقامت معتبر، روادیدهای تحصیلی، درمانی، سرمایه‌گذاری، بازرگانان و تجار، با حق کار و مهر خروج و مراجعت از پلیس مهاجرت و گذرنامه می‌توانند با مراجعه از مرزها تردد کنند.

دبیر کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در این راستا خاطر نشان کرد: مراتب به استاندارن ذیربط و نیروی انتظامی جهت اجرا ابلاغ شده است.

طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین تردد به ترکیه در قالب تورهای مسافرتی هم تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.
منبع: انتخاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین