کد خبر: ۲۶۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
تیم‌های حاضر در گروه E لیگ قهرمانان فوتبال آسیا وضعیت مبهمی را در گوا هند پشت سر می‌گذارند.
ناطقان: کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تصمیم به برگزاری بازی‌های متمرکز گروه E این رقابت‌ها در شهر گوا هند گرفت تا تیم‌های فوتبال پرسپولیس، الریان قطر و الوحده امارات به این شهر سفر کرده تا به همراه گوا که میزبان بازی‌ها شده است بازی کنند.

سرخپوشان پایتخت نخستین تیم خارجی بودند که خود را بامداد امروز به گوا رساندند و توانستند در هتل لوکس خود مستقر شوند.

الوحده امارات نیز صبح امروز وارد کشور هند شد تا اردوی خود را سه روز مانده به شروع این رقابت‌ها آغاز کند.

تیم فوتبال الریان قطر نیز امشب وارد کشور هند می‌شود تا در هتل محل اقامت پرسپولیس حضور داشته و خود را برای بازی‌های گروهی آماده کنند.

نکته جالب توجه سردرگمی تیم‌های حاضر در گوا هند است. الوحده امارات و الریان قطر نیز شرایط مشابه پرسپولیس را برای برگزاری نخستین تمرین خود در چمن دارند.

از قرار معلوم کمیته مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا پس از مشخص شدن نتیجه تست کرونای هر یکی از تیم‌ها مجوز تمرین آنها در فضای آزاد را می‌دهد و هر تیمی آن را رعایت نکند با جریمه سنگین روبرو می‌شود.

همین امر باعث شده تا تیم فوتبال الوحده امروز همچون پرسپولیس نتواند تمرین تیمی داشته باشد و منتظر مشخص شدن نتایج تست کرونای خود باشد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین