کد خبر: ۲۶۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
«سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیئت مذاکره کننده کشورمان، جهت برگزاری ادامه مذکرات با گروه ۱+۴ عازم وین پایتخت اتریش شد.
ناطقان: معاون سیاسی وزیر امور خارجه پیش تر در گفت وگویی درباره نتایج مذاکرات سه روزه وین گفت: موضع ما این است که همه تحریم‌ها چه آنها که در دوره ترامپ تحمیل و چه آنها که در دوره او با برچسبهای دیگری تحمیل و چه تحریم‌هایی که در برجام ذکر شده، همه باید برداشته شود و آمریکایی‌ها بهتر می‌دانند باید چه کنند.

عراقچی عازم اتریش شد


وی افزود: نتیجه ای که تاکنون به آن رسیده‌ایم، این است که در مسیر درستی هستیم. تلاش‌های هر دو گروه کاری تحریم‌ها و اقدامات ایران خوب بود. همچنان نیاز است بحث‌ها  ادامه یابد. به ویژه دور موضوع رفع تحریم‌ها که موضوع پیچیده‌ای است. امروز گزارش‌های ها دو گروه کاری را شنیدیم. تصمیم گرفتیم فرصتی داده شود که اعضا به پایتخت‌های خود بروند و مشورت‌های لازم را انجام بدهند و چهارشنبه هفته آینده برای از سر گیری گفت وگوها بازگردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین