کد خبر: ۲۶۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
پس از هفته ها نوسان قیمت بازار خودرو در حالی به روزهای پایانی هفته نزدیک می شود که قیمت ها طی ۲۴ ساعت گذشته در این بازار به ثبات رسیده اند و نوسانات قیمتی در این بازار به حداقل رسیده است.
ناطقان: بازار خودرو حال پس از سپری کردن پرنوسان ترین روزهای ۱۴۰۰ در هفته جاری، امروز به ثبات رسیده است و نوسانات قیمتی در این بازار به حداقل رسیده است؛ گفتنی است که در روزها ابتدایی هفته جاری قیمت خودروهای دو گروه پراید و پژو افزایش قیمت چشمگیری راتجربه کردند و روز گذشته نیز نوبت به خودروهای ارزان قیمت بازار رسید تا وارد مسیر افزایشی شوند و به این ترتیب از ابتدای هفته تاکنون اکثر خودروها موجود دربازار گران شدند.

در بین خودروهایی که از ابتدای هفته تاکنون گران شدند می توان به پراید ۱۱۱ اشاره کرد که در این مدت ۱ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر به قیمت ۱۳۰ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۵۱ نیز از ابتدای هفته تاکنون ۱ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۱۳ میلیون تومان قیمت دارد و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز از ۲۵۷ میلیون تومان در ابتدای هفته، امروز به ۲۶۳ میلیون تومان رسیده است و پژو پارس سال نیز از ابتدای هفته تاکنون ۱ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال خاضر ۲۱۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

پس از رفت و برگشت قیمت ها در حال حاضر خودروها گروه سمند به قیمت های اول هفته بازگشته اند و در این بین سمند lx مدل ۹۹ نزدیک به ۱۸۴ میلیون تومان قیمت خورده است و سمند lx مدل ۱۴۰۰ و سمند ef۷ نیز به ترتیب ۱۹۳ و ۲۰۱ میلیون تومان قیمت دارند؛ خودروهای گروه تیبا اما به طور  میانگین از ابتدای هفته تاکنون ۲ میلیون تومان گران شده اند و تیبا ۲ در حال حاضر ۱۳۳ میلیون تومان و تیبا صندوقدار در حال حاضر ۱۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای کوییک و ساینا نیز از ابتدای هفته گران شده اند به طوری که کوییک دنده ای مدل ۹۹ از ابتدای هفته تاکنون ۵ میلیون تومان گران شده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و این خودروها در حال حاضر به ترتیب ۱۴۷ و ۱۵۲ میلیون تومان قیمت دارند و ساینا دنده ای مدل ۱۴۰۰ در این مدت ۴ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۴۶ میلیون تومان قیمت دارد.

درحالی که اکثر خودروهای مونتاژ بازار از ابتدای هفته ثبات قیمت را تجربه کردند اما دو خودرو پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ و ۹۹ در این مدت ۵ میلیون تومان ارزان شده اند و این خودرو ها در حال حاضر به ترتیب ۸۴۰ و ۹۱۰ میلیون تومان قیمت دارند.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:



برچسب ها: بازار ، خودرو ، ثبات
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین