کد خبر: ۲۶۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
مربی تیم فولاد ایران بعد از تساوی این تیم مقابل السد قطر گفت: اگر تجربه بیشتری داشتیم می توانستیم نتیجه را حفظ و سه امتیاز را کسب کنیم.
ناطقان: تیم فوتبال فولاد ایران در نخستین دیدار گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر به تساوی یک - یک رسید.


اظهارات دستیار نکونام بعد از تساوی فولاد و السد

«یوسو سسما» مربی تیم فولاد که به جای جواد نکونام در کنفرانس خبری قبل و بعد از بازی‌ها حاضر می‌شود، پس از این تساوی گفت: احساسی که دارم یک احساس تلخ و شیرین است، تساوی با السد نتیجه بدی نیست اما ما این امکان را داشتیم که تیم برنده زمین باشیم. طبعاً اگر یک مقدار تجربه بیشتر داشتیم، می‌توانستیم نتیجه را حفظ و سه امتیاز را کسب کنیم. در زمین خیلی راحت بازی کردیم، وقتی یک صفر جلو بودیم باز هم شانس‌های دیگری داشتیم و اگر استفاده می‌کردیم بازی را برنده می‌شدیم

مربی تیم فولاد در خصوص نیمه نخست و نیمه دوم افزود: در ۲۵ دقیقه اول بازی در دست تیم السد بود و به ما فشار اوردند. ۱۵ دقیقه بعد را ما بهتر بودیم و حتی چند موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم. در نیمه دوم با تمرکز و اعتماد به نفس به زمین آمدیم و موقعیت‌های خوبی پس از گلی که زدیم، داشتیم اما متاسفانه این فرصت برد را از دست دادیم و گل خوردیم. از بازیکنان تیم قدردانی می‌کنم چرا که هرچه در وجودشان بود ارائه دادند.

یوسو سسما در انتها گفت: نتوانستیم دقایق آخر را به نحو احسن مدیریت کنیم. کم تجربگی و ناپختگی کردیم که می‌خواستیم گل دوم را در آن دقایق بزنیم، بازیکنان ما جوان هستند و این بازی برایشان تجربه خواهد شد. همینطور که گفتم تساوی نتیجه بدی نیست چرا که با مدعی قهرمانی مساوی کردیم و ما تا آخرین لحظه برنده بودیم. آن‌ها بودند که مساوی کردند و باید خوشحال باشند. قدم به قدم به جلو می‌رویم، بسیار منظم و با شور و هیجان همیشگی گام بر می‌داریم و این ۶ بازی نشان می‌دهد که چه تیمی باید در چه جایگاهی باشد و کدام تیم صعود کند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین