کد خبر: ۲۶۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان البرز با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان طالقان، گفت: این حادثه به مرکزیت روستای سگران و ارتفاعات اوانک رخ داده است و طبق گزارش تیم‌های ارزش‌یابی هیچ خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.
ناطقان: حمیدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز،در خصوص زلزله که ساعتی پیش در این شهرستان رخ داد، گفت: این زمین لرزه به بزرگی ۲.۵ ریشتر به مرکزیت ارتفاعات اوانک از توابع شهرستان طالقان به وقوع پیوست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه شدت زلزله در روستای سگران نیز احساس شده است، افزود: این اتفاق رأس ساعت ۱۳:۰۴ ظهر امروز رخداده است.

وی با اشاره به اینکه شدت زمین لرزه زیاد نبود، ادامه داد: بلافاصله تیم‌ها ارزش‌یابی به محل حادثه اعزام شدند، طبق اعلام این تیم‌ها هیچ خسارت جانی و مالی در محل حادثه وجود نداشته است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه با توجه به فعالیت گسل‌ها احتمال دارد بازهم شاهد تخلیه انرژی لایه‌های زیرین زمین باشیم، ادامه داد: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان در منطقه مستقر و به حالت آماده باش هستند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین