کد خبر: ۲۶۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰
به تازگی تصاویر سه بعدی جدیدی از آیفون 13 منتشر شده است که طراحی احتمالی آن را برای طرفداران اپل به نمایش می‌گذارد. دو تغییر اساسی که در این طراحی دیده می‌شود برخوداری از ناچ کوچک‌تر و آرایه دوربین مورب است.

ناطقان: به نقل از tomsguide، بزرگ ترین سورپرایز مشاهده شده در تصاویر جدیدی که از طراحی آیفون 13 افشا شده است، وجود سه حفره برای آرایه دوربین در بدنه جلویی آیفون 13 است که احتمال برخورداری این همراه هوشمند از دوربین جلویی دوگانه را تایید می‌کند.

تصاویر جدیدی از آیفون 13 افشا شد

علاوه بر این گزارش‌های به دست آمده از MySmartPrice تاکید کننده این امر است که این تصاویر جدید، آیفون 13 را از زاویه‌های مختلفی به نمایش می‌گذارد و می‌توان تا حدی به ابعاد ظاهری این دستگاه پی برد. به گفته این سایت، طراحی کلی این همراه هوشمند به ایفون 12 شباهت زیادی خواهد داشت.

شایعه‌های مرتبط حاکی از آن هستند که ابعاد آیفون 13 احتمالا 146.7 x 71.5 x 7.6 میلی متر خواهد بود. به این ترتیب این همراه هوشمند از نظر ارتفاع و پهنا با آیفون 12 برابر بوده اما ضخامت آن اندکی بیشتر است. در مقام مقایسه جالب است بدانید که ضخامت آیفون 12 در حدود 7.4 میلیمتر است.

گوشی این تلفن همراه هوشمند در طراحی نمایش داده شده در بالای سه حرفه در نظر گرفته شده برای آرایه دوربین قرار دارد. با این حال این طارحی به معنای وجود دوربین جلوی دوگانه نیست و ممکن است برای این سه حفره کاربری‌های دیگری نظیر فناوری فیس‌ای دی در نظر گرفته شده باشد.

این تصاویر همچنان ناچ کوچکتری را به نمایش می‌گذارند و این تغییر در طراحی پیش از این نیز گزارش شده بود. با این حال تغییر یاد شده قابل قبول است و می‌تواند تجربه کاربران آیفون را به استفاده از همراه هوشمندی که بدنه جلویی آن تماما صفحه نمایش است، نزدیک‌تر کند.

تصاویر جدیدی از آیفون 13 افشا شد

البته مورد دیگری که پیش از این در آیفون‌ها مشاهده نشده بود، ارایه دوربین مورب در بدنه پشتی دستگاه است. به صورت کلی چهار حفره در قسمت دوربین بدنه پشتی این دستگاه دیده می‌شود که دو عدد از آنها برای دوربین و دو تای دیگر برای میکروفون لغو کننده سر و صدای محیط است. پس انتظار نمی رود که این همراه هوشمند از سنسور LiDAR برخوردار شود.

در آخر سایت MySmartPrice تاکید کرده است احتمالا عمر باتری آیفون‌ها در سری 13 افزایش خواهد بود و تحقق این امر به بهره گیری از صفحه نمایش‌های LTPO وابسته است. با این حال احتمال می‌رود که این صفحه نمایش تنها برای سری آیفون 13 پرو و پرو مکس عرضه شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین