کد خبر: ۲۶۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
رئیس شبکه بهداشت شهرستان علی آبادکتول در پی تزریق واکسن کرونای سهمیه پاکبانان به برخی مدیران شهری و پیمانکاران فضای سبز علی آبادکتول عصر امروز برکنار شد.
ناطقان: روز گذشته قرار بود ۲۴ نفر از پاکبانان شهرداری علی آبادکتول واکسن کرونا دریافت کنند اما در اتفاقی قابل تأمل دو نفر از مدیران شهرداری، یک پیمانکار و همسرش واکسن کرونای سهمیه پاکبانان را دریافت کردند.

موضوع از روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان پیگیری ویژه‌ای را در این مورد در دستور کار قرار داد. صبح امروز نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استاندار گلستان دستور رسیدگی فوری به این موضوع را دادند و در نهایت عصر امروز رئیس شبکه بهداشت شهرستان علی آبادکتول برکنار شد.

این در حالی است که گفته می‌شود با وجود ۴۵ نیروی پاکبان در شهرداری علی آباد کتول ۲۴ نفر آنان سهمیه واکسن دریافت کردند که طبق واکنش شهرداری علی آبادکتول، به علت اینکه برخی از پاکبانان مراجعه نکرده بودند و برای جلوگیری از هدررفت واکسن، ۴ نفر از عوامل شهرداری شامل ۲ نفر از مدیران شهری و پیمانکاران فضای سبز واکسن دریافت کردند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین