کد خبر: ۲۶۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
محسن رضایی می گوید:آقای روحانی دولت را با میلیاردها تومان قرض و خالی کردن خزانه و آسیب‌های جدی به زیرساخت‌های تولید ملی، تحویل دولت آینده خواهد داد.
ناطقان: محسن رضایی شرکت در چهار انتخابات را در پرونده سیاسی خود دارد. از ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گرفته تا انتخابات ریاست‌جمهوری سال‌های ۸۴، ۸۸ و ۹۲ را می‌توان در سابقه انتخاباتی او گنجاند. حالا دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است و به نظر می‌رسد که می‌خواهد با نزدیک شدن به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ بار دیگر عزمش را برای حضور در عرصه رقابت جمع کند و به شکل متفاوت‌تری از گذشته در کارزار رقابت حضور یابد.

بخش های مهم اظهارات محسن رضایی که در گفتگو مطرح شده را در ادامه خواهید خواند:

محسن رضایی در این گفتگو می گوید:معتقدم جبهه انقلاب، بیش از گذشته منسجم شده است و شورای ائتلاف و شورای وحدت و جبهه پایداری عناصر انقلابی هستند و مطمئن هستم این‌ها به نتیجه واحدی خواهند رسید. نیروهای انقلاب در تلاش هستند دولت کارآمد تشکیل شود و این مهم‌ترین بخش ماجراست.

رضایی با اشاره به استراتژی اصول گرایان در انتخابات ادامه داد:ما امروز در حال رایزنی و هماهنگی با همه دوستان خود برای تشکیل دولت قوی و کارآمد هستیم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی در ادامه کار به وجود بیاید. هماهنگی‌های امروز ما بیش از گذشته است و وحدتی که در جبهه انقلاب است، بیش از گذشته وجود دارد. نگرانی بابت احتمال ناهماهنگی در جبهه انقلاب انتخابات ندارم. هماهنگی خوبی وجود دارد.

به پیروزی ملت ایران در سال ۱۴۰۰ بسیار امیدوارم. مردم ما حق دارند که از دست وعده‌های توخالی، ناراحت و عصبانی باشند. ملت ایران اکنون بیش از هر زمان دیگر، با حساسیت بیشتر به برنامه‌های کاندیداها و صداقت و توان آنها فکر می‌کنند تا به شعارها.

رضایی با توجه به وضعیت کشور گفت:دو گروه از مدیران در کشور داشته‌ایم. یک گروه، مدیرانی که هر چه گفتند عمل کردند و یک گروه از مدیران دیگر که وعده‌هایشان تحقق نیافته است. گروه اول گفتند خرمشهر را آزاد می‌کنیم و خرمشهر را آزاد کردند. گفتند بوکمال را کمتر از سه ماه آینده آزاد می‌کنیم و به دولت داعش پایان می‌دهیم و به این وعده عمل کردند. گفتند اگر آمریکا غلطی بکند، ما با موشک می‌زنیم. آمریکا غلطی کرد و موشک خورد. اینها یک گروه از مدیران ما هستند که هر حرفی زده‌اند، به آن عمل کرده‌اند. یک گروه دیگر از مدیران هستند که به خیلی از وعده‌هایی که دادند عمل نکرده‌اند. فکر می‌کنم مردم ما به خوبی می‌دانند که من از کدام مدیران هستم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت ادامه داد:با همه نقاط قوت و ضعفی که این دولت مانند دولت‌های گذشته داشته است، همه اذعان دارند که زمینی که دولت تحویل دولت آینده می‌دهد، چگونه است؛ زمین حاصلخیز است یا زمین سوخته! متأسفانه آقای روحانی دولت را با میلیاردها تومان قرض و خالی کردن خزانه و آسیب‌های جدی به زیرساخت‌های تولید ملی، تحویل دولت آینده خواهد داد.

هم در زمان امام راحل (ره) و هم در زمان مقام معظم رهبری، هیچ موردی نبوده است که دولت‌ها بخواهند کار مهمی برای مردم انجام دهند و امام جامعه، حتی بیش از اختیارات قانونی که رؤسای دولت‌ها دارند، به آنها کمک نکرده باشد.

فرمانده سابق سپاه در پایان گفت:کشور به طور گسترده یک آلودگی امنیتی پیدا کرده است و نمونه آن این است که کمتر از یک سال سه رویداد امنیتی اتفاق افتاده است؛ دو انفجار و یک ترور. قبل از این، تلاش کردند بخشی از اسناد بکلی سری هسته‌ای را سرقت کنند.

قبل از آن چند ریزپرنده مشکوک، آمدند و کارهایی انجام دادند. پس معلوم است آلودگی امنیتی پیدا کرده‌ایم و سالم سازی امنیتی باید یکی از برنامه‌های مهم دولت آینده باشد که آن را در تمام رده‌ها، وزارتخانه‌ها و جاهای حساس انجام دهد و این موارد مشکوکی که وجود دارد و منابع نفوذی احتمالی را پاکسازی کند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین