کد خبر: ۲۶۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از پیش ثبت‌نام کلاس اولی‌های پایتخت خبرداد.
ناطقان: پنجمین جلسه ستاد ثبت‌نام مدارس با حضور عبدالرضا فولادوند مدیرکل و شورای معاونین اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران به صورت مجازی برگزار شد و در این جلسه آغاز پیش‌ثبت‌نام کلاس اولی‌ها و ثبت‌نام الکترونیکی پایه‌های ورودی اعلام شد.


ثبت‌نام الکترونیکی دانش‌آموزان درپایه‌های ورودی/ آغازپیش ثبت‌نام کلاس اولی‌ها

فولادوند در این جلسه ضمن تأکید بر ارائه خدمات ویژه به شهروندان تهرانی، اظهار کرد: ثبت درخواست ثبت‌نام الکترونیکی و غیرحضوری دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، با هدف پاسخگویی به مطالبه اولیا بابت بهره‌گیری بهینه از فناوری در عرصه اقدامات اداری مدارس و فرهنگسازی استفاده از دولت الکترونیک ویژه خانواده‌ها و ایجاد نظم ساختاری در مراودات خانه و مدرسه، طراحی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نسبت به تسریع در فرآیند هدایت تحصیلی و تشکیل ستادهای ثبت‌نام و توجیه مدیران تصریح کرد و گفت: طرح  سنجش دانش‌آموزان بدو ورود، امتحانات و هدایت تحصیلی با جدیت پیگیری شود و جزئیات ثبت نام مدارس و راهکارهای ثبت‌نام غیرحضوری به موقع و در اسرع وقت به مخاطبین اطلاع رسانی شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین