کد خبر: ۲۶۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
نخست وزیر موقت لبنان در جریان سفرش به قطر طی اظهاراتی درباره اوضاع کشورش هشدار داد که "لبنان در معرض خطر جدی و در آستانه فروپاشی است."
ناطقان:  به نقل از روسیا الیوم، حسان دیاب، نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در سخنرانی خود از سفارت لبنان در قطر گفت: کشور ما از یک تونل تاریک عبور می کند و لبنانی ها از تاریکی رنج می برند؛ تاریکی که نتیجه فقر و اوضاع معیشتی و اجتماعی دشوار در کشور است.

دیاب: لبنان در آستانه فروپاشی است

وی افزود: لبنان به آستانه سقوط کامل رسیده است و متأسفانه پس از گذشت نزدیک به نه ماه از استعفای دولت، همچنان موانعی بر سر راه تشکیل دولت ادامه دارد.

حسان دیاب در ادامه خواهان کمک کشورهای عربی شد و گفت: لبنان در معرض خطر جدی است و دیگر نمی‌تواند صبر کند. ما امکانات خود را به پایان رسانده‌ایم.

وی تأکید کرد که لبنان مشتاق احیای همبستگی بین کشورهای عربی است و خواهان ایستادن کشورهای عربی در کنار لبنان در شرایط دشوار کنونی شد.

با وجود گذشت بیش از ۶ ماه از انفجار مهیب بندر بیروت که به استعفای دولت «حسان دیاب» انجامید، هنوز دولتی در این کشور تشکیل نشده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین