کد خبر: ۲۶۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و داخل خودرو که اقدام به ۳۰۵ فقره سرقت در مناطق مختلف کرج کرده بودند، خبر داد.
ناطقان: مرکز البرز، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو، محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح کلان شهر کرج، موضوع درپایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز در حال بررسی بود که یک فقره پرونده سرقت خودرو به همراه متهم دستگیر شده از کلانتری ۱۹ باغستان به این پلیس ارجاع شد.

                                                   انهدام باند سارقان خودرو در کرج


سردار محمدیان، افزود: در تحقیقات اولیه و استعلام از سوابق متهم مشخص شد که نامبرده دارای سوابق متعدد سرقت بوده و با همکاری سه نفر از همدستانش اقدام به سرقت خودرو، لوازم و محتویات داخل خودرو در مناطق مختلف کرج کرده است.

وی گفت: در ادامه تحقیقات کارآگاهان، هویت سایر همدستان وی نیز شناسایی و در چند عملیات منسجم و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیر زیادی اموال مسروقه از آن‌ها کشف و پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سرقت ۲۵ دستگاه خودرو و ۲۸۰ فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه تاکنون ۹۰ نفر ازمال باختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد، اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به دادسرا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین