کد خبر: ۲۶۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
برای آگاه شدن از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز سه شنبه 31 فروردین 1400 فال روزانه سایت را بخوانید.
ناطقان:

فال روزانه سرنوشت طالع بینی امروز شما در سال 1398 - ای‌بوم



فال روز متولدین فروردین: سیاره شما مارس می‌باشد، این سیاره در این روزها به شما پاداش‌های زیادی را خواهد داد. قسمتی از خصوصیت‌های شخصیت تان نسبت به قبل قوی تر و محکم تر می‌شود. احساس آسیب پذیری را که در سابق داشته اید و با کوچکترین مسئله ای کنترل خود را از دست می‌دادید از بین می‌رود. هدیه‌های زیادی به خاطر افکار مثبت و کارهای مثبتی که در این روزها انجام داده اید از طرف یک نیروی مافوق طبیعی به شما ارزانی می‌شود. هیچ کشمکش و تفکر منفی راجع به روزهای آینده نداشته باشید زیرا تخیلات شما به نحو زیبا و عالی در زندگی تان به واقعیت می‌پیوندد.
فال روزانه اردیبهشت    

فال روز متولدین اردیبهشت: شما در این روزها تا حدودی گیج و سر در گم شده اید ، زیرا صحبت‌هایی که از قلب و ذهن خود می‌شنوید با هم تفاوت دارند برای همین شما را تا حدودی گمراه کرده است و نمی‌دانید که باید به صحبت‌های دل خود گوش دهید یا ذهن تان، کدام راه درست است و باید آن مسیر را بپیماید. به صحبت‌های قلب خود گوش دهید اما با تفکر و منطق تصمیم بگیرید و این دو عامل را با یکدیگر هماهنگ پیش ببرید تا به راه اشتباه نروید. فعالیت‌های اجتماعی تان شما را از زندگی شخصی تان غافل ساخته است اما این دوره مرحله کوتاهی دارد و به زودی به اتمام می‌رسد.
فال روزانه خرداد    

فال روز متولدین خرداد: شما در این ایام دچار هیجانات درونی بسیاری شده اید، از این پیش آمد دچار اضطراب و تشویش شده اید، زیرا در سابق چنین احساساتی را نداشتید، وقوع این احساسات برایتان عجیب است، اما اصلا نگران نباشید زیرا با این هیجانات روح شما تازه می‌شود و انرژی‌های مثبت زیادی را برای شما در بر خواهد داشت. در ابتدا تحمل این همه هیجان برای شما دشوار خواهد بود اما با کمی صبر و حوصله، این هیجانات برای شما لذت بخش خواهند شد.
فال روزانه تیر    

فال روز متولدین تیر: شما در این روزها از محیطی که در آن به سر می‌برید خسته شده اید و تمایل دارید که به مکان جدیدی رفته و کارهای تازه ای را که تنوع بیشتری دارند را آغاز نمایید. اما بهتر است محیط خانه تان را ترک نکنید فقط به یک مسافرت کوتاه بروید. نگران هزینه های مالی این سفر نیز نباشید شما می‌توانید با خرید یک بلیط اتوبوس با کمترین هزینه این سفر را آغاز نمایید، تا روح و جسم تان را از خستگی که به آن دچار شده است بیرون آورید.
فال روزانه مرداد    

فال روز متولدین مرداد: در این روزها خورشید با گرمای هر چه بیشتر به زندگی شما می‌تابد و زندگی شما را بیش از پیش گرم می‌کند. از رویاهای تو خالی که به آنها دل بسته بودید، دست می‌کشید و به عمق واقعه می‌اندیشید تا این که در رویاهای تان باشید و با آنها زندگی کنید. با این که در گذشته زندگی فشارهای بسیاری را به شما تحمیل کرده بود اما دیگر زمان آن به سر رسیده است.
فال روزانه شهریور    

فال روز متولدین شهریور: شما اگر عاشق و شیفته شخصی بوده اید در این روزها به این نتیجه می‌رسید که شما با او دارای تفاوت‌های بسیاری هستید و دیگر نمی‌توانید با یکدیگر باشید. شما باید رفتارهای معمولی در برابر مشکلات از خود نشان دهید تا دچار اضطراب‌های شدید نشوید زیرا اگر دچار اضطراب شوید دیگر قدرت تصمیم گیری نخواهید داشت. با عجله تصمیم نگیرید زیرا در روزهای آینده راه‌های جدید و تازه ای برای شما فاش خواهد شد.
فال روزانه مهر    

فال روز متولدین مهر: شما مانند یک جنگاور با تمامی مشکلاتی که بر سر راه تان بوده است جنگیده اید، با اصرار و مقاومت تان توانسته اید همه آنها را کنار بزنید، اکنون به یک آرامش نسبی رسیده اید، اما اگر دوباره مشکلی برای تان پیش آمد بهتر است با احتیاط بیشتری به سمت جلو حرکت کنید زیرا احتمال دارد استراتژی‌هایی که در سابق به کار می‌بردید دیگر جواب گوی نباشد.
فال روزانه آبان    

فال روز متولدین آبان: در این روزها کمی زود کنترل خود را از دست می‌دهید، مانند سابق بر اعصاب تان مسلط نیستید و با کوچکترین موضوعی عصبانی می‌شوید. اما نسبت به آینده تان امیدوار باشید و خود را از نگرانی‌های و نا امیدی‌هایی که در شما تجمع کرده اند برهانید. زیرا شما توانایی و لیاقت‌های بیش از این را دارید پس آینده تان را با نگرانی‌های سطحی از بین نبرید.
فال روزانه آذر    

فال روز متولدین آذر:تمایلات و انگیزه‌های شما برای زندگی در این روزها بیشتر حالت یاس و نا امیدی به خود گرفته است زیرا فکر می‌کنید در جایگاهی که باید باشید نیستید و به همین علت خود را در خلا مشاهده می‌کنید اما باید گفت با گذراندن این دوره، شما به حد و مقامی می‌رسید که حتی در رویاهای خود نیز آن را تصور نمی‌کنید. راه شما به سادگی عوض خواهد شد و از مسیری که در حال حاضر در آن به سر می‌برید دور خواهید شد.
فال روزانه دی    

فال روز متولدین دی: شما رویاهای بزرگی را در سر می‌پرورانید، این موضوع که شما رویای کاری را داشته باشید و برای آن برنامه ریزی کنید بسیار خوب و مفید است به شرط این که فقط در رویا قرار نگیرید، خود و آینده تان را محدود به رویاها و تصورات تان نکنید باید برای آنها اقدام کنید و به پیش بروید. شما قدرت و استعداد لازم برای پیش برد اهداف تان را دارید پس بهتر است رویاهای تان را دنبال کنید.
فال روزانه بهمن    

فال روز متولدین بهمن: شما در ایام اخیر با مشکلات مالی عدیده ای مواجه شده اید، اما تنها با مبارزه و استقامت می‌توانید بر این مشکلات پیروز شوید بهتر است از دیگران یا از بانک‌ها وامی بگیرید تا شما را در حل مشکلات تان یاری دهند. دچار تشویش و نگرانی نشوید زیرا شما را از ادامه کار باز می‌دارند بهتر است با آرامش بیشتری برای حل این مشکلات قدم بردارید. زیرا برای حل مشکلات به زمان زیادی احتیاج دارید
فال روزانه اسفند    

فال روز متولدین اسفند: شما در این روزها اعتماد به نفس خود را از دست داده اید، فکر می‌کنید که زیبایی سابق در صورت یا رفتار شما وجود ندارد به همین علت کارهایتان را با کندی انجام می‌دهید، دچار سردرگمی و نا‌امیدی شده اید. این افکار فوق العاده برای شما خطرناک هستند زیرا اگر این افکار را به دور بریزید به راحتی می‌توانید بر زندگی خود مسلط شوید. مراقب این افکار مخرب باشید تا شما را از مسیر مثبت و خوبی که در آن قرار گرفته اید دور نسازند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین