کد خبر: ۲۶۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
اواخر فصل شفر از من پرسید پست تو چیست و من به او گفتم من با نظر شما عضو استقلال شده ام و شما اطلاع ندارید که من در کدام پست کارایی بیشتری دارم!
ناطقان: مرتضی تبریزی، بازیکن تیم فعلی فوتبال گل گهر درخصوص دوران ناموفقش در باشگاه استقلال حرف هایی در تلویزیون زد و در میان این صحبت ها، ادعایی درباره وینفرد شفر سرمربی آلمانی سابق آبی ها به زبان آورد که نشان از اطلاع پایین پیرمرد ژرمن از بازیکنانش دارد.

ادعای عجیب مهاجم خروجی استقلال درباره شفر

 مهاجم سابق استقلال درباره دوران حضورش در این تیم گفت: پوشیدن پیراهن استقلال باعث افتخارم بود و خیلی خوشحال شدم که در اولین بازی با پیراهن استقلال به تیم تراکتور گل زدم.

تبریزی درباره رایزنی وزیر ورزش و جوانان برای انتقال او به استقلال بیان کرد: این مسئله درست نیست. خودم خیلی دوست داشتم به استقلال ملحق شوم. من در آن زمان خیلی به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت می‌شدم، اما بازی نمی‌کردم و به دنبال چالش جدیدی بودم تا قابلیت‌های خودم را نشان بدهم و متاسفانه این امر محقق نشد. هیچ گونه دستور یا رایزنی وجود نداشت و رفتنم به استقلال کاملا با علاقه به این تیم بود.

ادعای عجیب مهاجم خروجی استقلال درباره شفر

او در خصوص شادی پس از گلش در بازی با العین امارات گفت: در آن مقطع فشار زیادی روی من بود و در ورزشگاه العین به تیم استقلال توهین می‌شد. سال قبلش نیز استقلال با نتیجه بدی بازی را به العین واگذار کرده بود و حس و حال خوبی نداشتیم. هدفم از این شادی گل، افرادی که فشار زیادی به من آورده و اشخاص حاضر در ورزشگاه العین بودند. به افرادی که انرژی خوبی به من نمی‌دادند فهماندم که ساکت باشند.

مهاجم تیم گل گهر درباره گلزنی پس از ۲۲ ماه اظهار کرد: حس خیلی خوبی دارم و پس از مدت‌ها شادی گل انجام دادم. لحظه اول پس از گل بغض کردم و خیلی دوست داشتم طلسم گل نزدنم را بشکنم.

او درباره پیشنهاد احتمالی پرسپولیس توضیح داد: من به این موضوع فکر نمی‌کنم؛ دلی تیم استقلال را دوست دارم و درست است که روز‌های سختی در استقلال داشتم، اما در مجموع ۲ سال خوب در این تیم داشتم.

او درباره عمل بینی خود گفت: قبل از بازی با ماشین سازی توپ به بینی ام برخورد کرد و بینی من باد کرده بود. دوستانم گفتند بینی ات را عمل کن، اما پس از دوران فوتبالم بینی ام را عمل می‌کنم تا نفس راحتی بکشم.

مهاجم سابق تیم استقلال درباره انتخاب مثلث خودش و بازیکنانی مثل قایدی، الحاجی گرو، منشا و شاکری اظهار کرد: من مثلث تبریزی، منشا و یونس شاکری را انتخاب می‌کنم.

او درباره وینفرد شفر، سرمربی اسبق استقلال بیان کرد: من با نظر شفر جذب استقلال شدم؛ اما اواخر فصل شفر از من پرسید پست تو چیست و من به او گفتم من با نظر شما عضو استقلال شده ام و شما اطلاع ندارید که من در کدام پست کارایی بیشتری دارم!

منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین