کد خبر: ۲۷۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت وام بلاعوض به زلزله‌زدگان گناوه‌ای خبر داد.
ناطقان: احمد لطفی عصر امروز در بازدید از روستاهای مناطق زلزله‌زده شهرستان گناوه اظهار داشت: به دنبال وقوع زمین‌لرزه ۴.۹ ریشتری اخیر در شهرستان گناوه بیش از ۱۲ روستای این شهرستان را تحت تأثیر خود قرار داده و به منازل و کسب کارهای برخی از مددجویان تحت حمایت خسارت وارد کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: به لطف خدا به هیچ‌یک از مددجویان تحت حمایت آسیب‌های جانی و حتی مصدومیت وارد نشد اما حدود ۳۶۰ خانه آسیب و خسارت جزئی دیدند که این منازل مسکونی با پرداخت وام بلاعوض تعمیر و بازسازی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: پس از بازدیدهای صورت‌گرفته به همراه تیم کارشناسان این نهاد از مناطق زلزله‌زده و ارزیابی وضعیت مددجویان تحت حمایت، حدود ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خسارت برآورد شده که با همکاری بنیاد مسکن برای افراد خسارت‌دیده پرونده تشکیل می‌شود همچنین برای این خانوارها وام بلاعوض بازسازی پرداخت خواهد شد.

لطفی گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم افطاری در ماه مبارک رمضان با مشارکت و همکاری خیران این شهرستان در چندین نوبت بین مددجویان روستاهای زلزله‌زده انجام شده است و کماکان ادامه خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین