کد خبر: ۲۷۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
چهل و یکمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی و آزاد جام تختی یک روز زودتر و طی روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
ناطقان:  پیش از این قرار بود رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت و رقابت‌های کشتی آزاد این جام روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار شود که با تغییر زمان بندی رقابت‌های کشتی فرنگی روز چهارشنبه (۲۹ اردیبهشت) و رقابت‌های کشتی آزاد روز پنجشنبه (۳۰ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

 زمان برگزاری رقابتهای بین‌المللی جام تختی تغییر کرد


با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم حضور تماشاگر در این مسابقات، فدراسیون کشتی در تلاش بود تا نسبت به پوشش حداکثری این مسابقات که مرحله اول انتخابی تیم‌های ملی برای رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ محسوب می‌شود، از رسانه ملی اقدام کند.

بر این اساس با توجه به جدول زمانبندی برنامه‌های رسانه ملی و به دلیل پوشش بهتر تلویزیونی، این رقابت‌ها یک روز زودتر از تاریخ مقرر برگزار خواهد شد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین