کد خبر: ۲۷۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
روسای هیات های روسیه، آمریکا و تروئیکای اروپایی امروز (دوشنبه) در پی تأکید صورت گرفته در کمیسیون مشترک برجام در خصوص تسریع روند گفت‌وگوها، پیرامون احیای کامل توافق هسته‌ای ایران رایزنی کردند.
ناطقان: میخائیل اولیانوف رئیس هیات روسیه و نماینده دائم مسکو نزد سازمان های بین‌المللی مستقر در وین در توئیتی از ملاقات با رئیس هیات آمریکا و تبادل نظر پیرامون پیشرفت‌های صورت گرفته در مذاکرات برجام و مسیر پیش گفت‌وگو خبر داد.  او مذاکرات با طرف آمریکایی را سازنده و جدی توصیف کرد.

اولیانوف همچنین از دیدار با مدیران سیاسی وزارت امور خارجه انگلیس، فرانسه و المان خبر داد و گفت که طرف‌ها امروز پیرامون اجرای کامل برجام رایزنی کردند.  

نماینده روسیه افزود: ما پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات برجام و اختلافاتی که باید برای رسیدن به هدف مشترک حل و فصل شود، گفت‌وگوهای سازنده‌ای را داشتیم.  

این در حالیست که دیپلمات‌های ارشد کشورهای عضو برجام طی هفته‌های گذشته در وین، پایتخت اتریش گردهم آمده تا در خصوص رفع تحریم‌های آمریکا و احیای توافق هسته‌ای ایران رایزنی کنند. جمعه جلسه اول کمیسیون مشترک از دور چهارم مذاکرات برجام در وین برگزار و مقرر شد رایزنی های کارشناسی و فنی و کار بر روی متن پیش نویس توافق آغاز شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین