کد خبر: ۲۷۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
نیروهای دفاع مدنی در استان نجف عراق امروز، چهارشنبه توانستند دو حریق جداگانه که در استان روی داد را مهار کنند.
ناطقان: به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، مدیریت دفاع مدنی گزارش داد، در جریان خاموش کردن آتش سوزی تعدادی از نیروهای دفاع مدنی مصدوم شدند. تیم دفاع مدنی یک حریق عظیم که در داخل پارکینگ اتوبوس‌های مسافربری در پشت محله صنعتی در مرکز نجف روی‌ داد را مهار کرد.

در بیانیه مدیریت دفاع مدنی آمده است: در حین خاموش کردن این آتش‌سوزی، حریق گسترده دیگری در داخل یک مولد برق در منطقه الزراعیه در نزدیکی منازل مسکونی در شهرستان کوفه در استان نجف روی داد. تیم‌های دفاع مدنی با هم وارد عمل شدند و تیم‌های اطفای حریق نیز از استان دیوانیه به نجف آمدند که منجر به خاموشی آتش و ممانعت از رسیدن آتش‌سوزی به منازل مسکونی در منطقه الزراعیه و مناطق تجاری در منطقه صنعتی شد.

در پایان این بیانیه آمده است، تیم دفاع مدنی خواستار انجام تحقیقات درباه حادثه‌های حریق با تکیه بر گزارش کارشناس کیفری برای شناسایی عوامل حریق شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین