کد خبر: ۲۷۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در رأس هیأتی بلندپایه وارد «رباط» پایتخت مراکش شد.
ناطقان: «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، در سفری دوره‌ای به چند کشور و در رأس هیأتی بلندپایه وارد رباط، پایتخت مراکش، شد.

«اسماعیل هنیه» وارد مراکش شد


بر اساس اعلام وبگاه رسمی حماس، هدف از این سفرها یکپارچه سازی مواضع کشورهای عربی و اسلامی در خدمت به آرمان فلسطین، محافظت از قدس و مسجد الاقصی در برابر تهدیدات مستمر رژیم صهیونیستی است.

بنا بر گزارش‌ها، «موسی ابومرزوق»، «خلیل الحیه» و «عزت الرشق» و شماری دیگر از اعضای دفتر سیاسی حماس در هیأت این جنبش در سفر به مراکش حضور دارند. رئیس دفتر سیاسی حماس پس از پایان سفرش به مراکش عازم موریتانی خواهد شد.

پیش از این، برخی منابع اعلام کردند که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به بیروت و تهران سفر خواهد کرد. این منابع اعلام کرده بودند که هنیه همچنین قصد دارد به پایتخت‌های چند کشور عربی سفر کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس پیش‌تر در رأس هیأتی بلندپایه ضمن سفر به «قاهره» با شماری از مقامات مصری از جمله «عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات این کشور دیدار و گفتگو کرده بود.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین